jerraz21 jerraz21
533
BLOG

1 , 2 i .... BLOKADA

jerraz21 jerraz21 Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 45

1,2 komentarze i .....BLOKADA na blogu Robakksa!

To chyba rekord salonowy jest?

Trzeba przyznać ,że liczby porządkowe na swoim  blogu to Robakks "użytkuje" surowo i bezwzglednie.

Oto jak przywołał mnie do "porządku" ,czyli zablokował, po tych oto zaledwie 2-óch komentarzach pod jego najnowsza notka:

1 - 2 + 3 - 4 ... = ?

Te komentarze:

@ROBAKKS-A jaka?

W naukach ścisłych liczy się użyteczność.
Co mnie może obchodzić, że większość zainteresowanych oceni moje przemyślenia jako niewłaściwe czy niepoprawne - skoro to tylko subiektywne oceny uwarunkowane emocjami a nie intelektem. :)
ROBAKKS17:58
16810546
---------------------------------------
A jaka jest wartość użytkowa "nieskończoności ograniczonej"?
Gdzie konkretnie ma zastosowanie użytkowe?
Jaki praktyczny problem pozwala rozwiązać-który był nierozwiązywalny bez "nieskończoności ograniczonej"?
JERRAZ21
19:11
==============================================================================

@ROBAKKS-A mógłby?

Nieskończoność ograniczona jest narzędziem. To w jaki sposób ktoś wykorzysta narzędzie nie zależy od twórcy ale od tych, którzy po to narzędzie sięgną, a Ty nie sięgniesz po nie bo przecież to Ciebie nie interesuje.
Umiesz zcałkować odcinek o długości 5 m?
A umiesz policzyć długość krzywej Hilberta wypełniającej kwadrat o boku 3 m ?
Nie umiesz - więc nie wykorzystasz tego narzędzia.

Jeszcze jakieś pytania?
ROBAKKS19:29
1681055
---------------------------------------
A mógłby twórca nie być tak zadufany w sobie?!

Mnie bardzo interesuje jak można by wykorzystać użytkowo "narzędzie":"nieskończoność ograniczona"?

Ale ja jestem po prostu ograniczony- nie tak jak twórca narzędzia-i proszę po prostu o pokazanie zastosowań przykładowych tego narzędzia.
Jak je "użytkowo" używać: gdzie i po co?
Gdzie są te obszary ,gdzie inne (dotychczasowe) narzędzia zawiodły a nowe daje użytkowe rozwiązanie problemów?
Tak jak mistrz początkujacemu uczniowi.
Nie bądź takim jak Muki-co to wie wszystko,zna wszystkie sekrety-ale żadnego nie zdradzi ludzkości bo po prostu na to nie zasłużyła ,nie dorosła do pięt itd.............

JERRAZ21

20:07

=================================================

I koncowa,blokujaca odpowiedź Robakksa:

 

@JERRAZ21


ROBAKKS:
Umiesz zcałkować odcinek o długości 5 m?
A umiesz policzyć długość krzywej Hilberta wypełniającej kwadrat o boku 3 m ?

JERRAZ21:
Mnie bardzo interesuje jak można by wykorzystać użytkowo "narzędzie":"nieskończoność ograniczona"?
Ale ja jestem po prostu ograniczony

Robakks:
A więc nie policzysz ani całki z odcinka 5 m, ani długości krzywej Hilberta wypełniającej kwadrat o boku 3 m, ani wielu innych przydatnych i pożytecznych rzeczy.
Nie przejmuj się. Są inni, którym to się przyda i na pewno nie będą pisać o tym w cudzysłowie. :)
ROBAKKS
20:35
======================================================
Cholera 
Trochę się wkurzyłem,też bym chciał policzyć jakąś całkę ,szczególnie ,że ostatnio stały się one bardzo modne na Salonie Naukowym! 
A już ta długość krzywej Hilberta -jaka przydatna i pożyteczna "rzecz"  !!!!
Tylko jak ją policzyć?
Bez odkrytej przez twórcę (stwórcę?) Robakksa "nieskończoności ograniczonej"-nie da się!
Tako "rzecze"  Robakks.
Ale jak się da z nią- z tą "nieskończonością ograniczona"?
Ma ktoś jakieś "rzeczowe" pomysły i propozycje?
Jaki to jest wzór na tą długość krzywej Hilberta-taki ,żeby w nim występowała ta "nieskończoność ograniczona"?
Swoją drogą ta "nieskończoność ograniczona" powinna chyba "stać" pionowo , a nie leżeć, jak ta klasyczna nieskończoność:
 
Udało mi sie za to policzyć tytuł notki Robakksa:
1 - 2 + 3 - 4 ... = -2...
 
 
 
jerraz21
O mnie jerraz21

Jestem tutaj-teraz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie