jerraz21 jerraz21
414
BLOG

Szanowny Panie Muki. Dlaczego ?

jerraz21 jerraz21 Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 9

Dlaczego Pan mnie zablokował dożywotnio na swoim blogu pod notka o "wyciu" ?

Ja  tylko do Pana wystosowałem dwa komentarze zaczynające się:

Szanowny Panie Autorze notki...

Jeden komentarz byl o tym ,że napisał Pan:

--------------------------------------------------------------

Zapamiętajcie sobie głosowali jak jeden mąż jak jeden poseł - wszyscy na tak.

Powiedzcie mi kogośmy wybrali, kogo na reprezentantów Polskiego Narodu.

Idzie kolejny rozbiór naszego kraju. Idziemy w kolejne zniewolenie.

Niczego was historia nie nauczyła, niczego.

Powinniście wyć ze wstydu żeście takich przedstawicieli Narodu Polskiego wybrali.

Tylko dwóch posłów było przeciw  Wojciech Szarama I Przemysław Wipler.

----------------------------------------------------------------------------------------

 

więc ja tylko zapytałem grzecznie :

to jak to wkońcu wszyscy tam oni zagłosowali czy nie wszyscy?

Drugi komentarz był o tym:

dlaczego pan umieszcza treści polityczne w dziale ,kategori Nauka?

I ,że powinien Pan sie wstydzic tego nieodróżniania Polityki od Nauki.

Te dwa komentarze były napisane grzecznie ,nie zawierały żadnych obelżywych treści.

Dlaczego więc Pan je usunął a mnie zablokował?

Jednak poprawił Pan treśc końcową swej notki wstawiając frazę:

"Dodane bo ucieło i nie zauwałyłem tego pierwotnie, przepraszam:"

Niestety dalej bez sensu to brzmi- bo skoro wszyscy na tak ( i to zdanie wytłuszczone) to nie ma juz co dodawać.

Dobry jednak salonowy obyczaj honorowany na przykład przez Profesora Jadczyka nakazuje poprawic tekst i podziekowac blogerowi ,który pomógł w korekcie.

Pan zaś jak ruski czekista banuje ,usuwa- i jakby mógł to może by i roztrzeliwał "wichrzycieli" ,którzy nie gapią się z uwielbieniem w polityczno-naukowe pańskie popaprane (spaprane)  treści...

I jeszcze Pan mnie na swoim blogu od głupków wyzywa:

 

@JERRAZ21

no i zgodnie ż życzeniem tak się stanie.
Zagrałeś głupka i jak głupek zostaniesz potraktowany..
a teraz postaw sobie pasjansa.
MUKI18:25
888595

 

Za co Panie Muki?

Nieładnie Panie Muki,nieladnie sie bawicie na tym blogowisku!

Nieładnie i nieskładnie...

PS

Jak już autentyczny głupek nie potrafi Pan swego tekstu poprawić-w dalszym ciagu.....  pan chyba nawet nie bardzo kojarzy o co chodzi?!

 

 

 

jerraz21
O mnie jerraz21

Jestem tutaj-teraz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie