jerraz21 jerraz21
416
BLOG

Rozprawa Główna.Sąd nad Bogiem:czy Bóg jest potworem?

jerraz21 jerraz21 Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 27

Podsądny mimo licznych wezwań i wzywań nie stawił się  w Postacji Widzialnej na 

 

Rozprawę Główną  i nie dał żadnego znaku swej obecności.

Sądzony więc będzie zaocznie.

19 11 2015

Dzień Sądny Pierwszy

ProKurator: OskarŻyciel PubLiczny

przedstawia:

Akt Oskarżenia BOGA

 

Oskarżenia Podstawowe

1#

"Potwornie" zaprojektowany Świat Ziemski.

{ "syf" pełen potworności }

2#

Wszelkie Zło Globalne dzieje się w imieniu albo z imieniem Boga

 

Oskarżenia Posiłkowe

(osobiste)

1&

"Ostatnio żegnałem kolegę. Miał 42 lata. Od momentu, gdy wykryto u niego raka trzustki do przejścia na drugą stronę minął miesiąc…
Bóg daje życie, Bóg podobno zabiera…
A czy bierze on, ten Bóg, pod uwagę to, że w doczesnym świecie pozostają np. małe dzieci? I one pytają, gdzie jest tato? Bo nie rozumieją tego, że tato jest już u niego. U tego miłosiernego Boga…"

QQMARK31.10 19:56

2&

http://pierzchalski.ecclesia.org.pl/index.php?page=10&id=10-01&sz=&pyt=1260

[fragment listu]

"Dla mnie Bóg, któremu obojętne jest cierpienie np. z głodu tysięcy dzieci w Somalii, Ghanie itd. to jakiś potwór. Nie wspomnę już o Shoah i innych gehennach."

3&

"To w raju Bog wszystko kontrolowal. A gdy wygnal czlowieka z raju, nasz swiat kontroluje Szatan. To on jest bogiem tego swiata."

MIEPAJ31.10 20:50 

 

4&

"Czy to widział, żeby ktoś/coś, co ma uczuciowość wyższą i jakieś morale stworzyło świat, którego elementarną zasadą nie do podważenia jest, że aby żyć, trzeba drugiego żyjącego zjeść? Ale najpierw okrutnie zamordować oczywiście."

"Tak Bóg zaprogramował świat. Bo to miłość wielka chodząca. :D"

HALO10.11 23:26

:

5&

"To bardzo niemiła dla mnie wiadomość. Jeśli bowiem Bóg stworzył mnie na swoje podobieństwo, to domniemywam, iż siedzi gdzieś we mnie ten potwór-sadysta i tylko czeka na okazję :("

ZIKUK11.11 10:21

 

6&

"Wypchnie potwór duszę na świat, patrzy i napawa się jej cierpieniem. W dodatku podwójnym. Cierpi, bo jest pożerana i cierpi, bo pożera innych, choć zła czynić nie chce. Takie rozdarcie wewnętrzne, to też cierpienie. Psychiczne.

No więc patrzy potwór jak tu miotamy się w męczarniach fizycznych i psychicznych i wyjścia nie mamy."

HALO11.11 19:53

 

7&

"Ja nawet dałem słowo samemu sobie, że jak go spotkam na tym, czy na tamtym świecie, to nakopie mu do dupy za te wszystkie nieszczęścia i ogrom nikczemności który się dzieje w każdej sekundzie istnienia jego dzieła.
KA.T.M.11.11 20:13

 

8&

 

 

 

 

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Sąd Najwyższy Ludzkości

oczekuje obecnie na dalsze nadsyłane od obywateli Ludzkości  Oskarżenia Posiłkowe   aby uzupełnienić Akt Oskarżenia Boga.....

 

 

jerraz21
O mnie jerraz21

Jestem tutaj-teraz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie